2011. szeptember 15., csütörtök

Kislány vászoncipő Kb.24 - 25 Bth:15 cm - Jelenlegi ára: 250 Ft

Sötéték kislány vászoncipő
Kb. 24 - 25-ös, de mértem (bth: 15 cm)
Használt.
Szerintem nincs rossz állapotban..
Az egyik kis "fül" elveszett, amin át megy a "fűző", de pótoltam (fényképeztem), de ha ez így nem tetszik, még lehet cserélni : -)
Elől volt rajta valami ragasztott írás, de ez lejött.
A lányom nagyon szerette, mert egyedül hipp-hopp fel tudta venni, és biztos kényelmes is : -)
Minden kérdésre szívesen válaszolok!
Nézz szét nálam, mert sok gyerekruhát töltöttem fel (ebben a méretben is)
Most sok 1 Ft-os aukciót indítok!
Ruhacsomagok esetében, ha csak 1-2 db tetszik, nyugodtan szólj!


Jelenlegi ára: 250 Ft

Az aukció vége: 2011-09-14 12:43
. Kislány vászoncipő Kb.24 - 25 Bth:15 cm - Jelenlegi ára: 250 Ft

Fontos